Stratégia firmy Regada s.r.o. pri vstupe na rozdielne zahraničné trhy

Název práce: Stratégia firmy Regada s.r.o. pri vstupe na rozdielne zahraničné trhy
Autor(ka) práce: Voňková, Barbora
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Zamykalová, Miroslava
Oponenti práce: Sninčáková, Soňa
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Táto práca sa zaoberá teoretickými aspektmi medzinárodného marketingového mixu, ktoré následne dokumentuje na príklade výrobnej spoločnosti Regada s.r.o. Autorka rozoberá jednotlivé teritóriá predaja a ich špecifiká, pričom sa pomocou čiastkových SWOT analýz snaží analyzovať súčasnú situáciu a navrhnúť zlepšenia v oblasti predaja v týchto krajinách.
Klíčová slova: medzinárodný marketingový mix; stratégia firmy; zahraničné trhy
Název práce: Stratégia firmy Regada s.r.o. pri vstupe na rozdielne zahraničné trhy
Autor(ka) práce: Voňková, Barbora
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Zamykalová, Miroslava
Oponenti práce: Sninčáková, Soňa
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Tato práce se zabývá teoretickými aspekty mezinárodního marketingového mixu, které pak dokumentuje na příkladu výrobní společnosti Regada s.r.o. Autorka rozebírá jednotlivé teritoria prodeje a jejich specifika, přičemž se pomocí dílčích SWOT analýz snaží analyzovat současnou situaci a navrhnout zlepšení v oblasti prodeje v těchto zemích.
Klíčová slova: strategie firmy; zahraniční trhy; mezinárodní marketingový mix
Název práce: Regada s.r.o. - Company´s strategy while entering foreign markets
Autor(ka) práce: Voňková, Barbora
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Zamykalová, Miroslava
Oponenti práce: Sninčáková, Soňa
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
This document is concerned with theoretical aspects of international marketing mix, which are consequently explained through concrete examples from production company Regada s.r.o. Author analyzes individual sale teritories and their specific features through partial SWOT analyses which describe current situation. Moreover, the document suggests concrete forms of sales improvement within these teritories.
Klíčová slova: company´s strategy; foreign markets; international marketing mix

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 17. 12. 2009
Datum podání práce: 30. 4. 2010
Datum obhajoby: 16. 6. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/23807/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: