Marketingová strategie firmy podnikající v oblasti B2B

Název práce: Marketingová strategie firmy podnikající v oblasti B2B
Autor(ka) práce: Prokopičová, Lucie
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Herrmann, Jaromír
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato práce se zabývá analýzou a popisem marketingové strategie společnosti AkzoNobel Aerospace Coatings, podnikající na trhu organizací, jejímž předmětem činnosti je vývoj, výroba a distribuce nátěrových systémů a doplňků pro letecký průmysl po celém světě. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část obsahuje východiska marketingu a marketingový mix obecně a praktická část je věnována analýze marketingového mixu a tržní pozice dané firmy, a to jak z globálního hlediska, tak i z pohledu ČR. Nakonec následuje realizace a vyhodnocení výsledků nezávislého průzkumu prováděného v rámci používání nátěrů vybranými firmami v ČR.
Klíčová slova: zákazník; trh B2B; marketingová strategie; distribuce
Název práce: Marketing strategy of the company working on the B2B market
Autor(ka) práce: Prokopičová, Lucie
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Herrmann, Jaromír
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis deals with the analysis and discription of the marketing strategy of the company AkzoNobel Aerospace Coatings, the largest paints and coatings company, focusing on development, production and distribution of various types of paints and coatings around the world. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. At the first one there are just general marketing statements, concerning marketing mix and marketing strategy, the other one is devoted to analysis and discription of the particular marketing strategy and market share of the company both from global and Czech point of view. The very important part also creats the independent research within using the AkzoNobel's coatings and paints by the selected Czech companies.
Klíčová slova: marketing strategy; customer; B2B market; distribution

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 22. 10. 2009
Datum podání práce: 31. 5. 2010
Datum obhajoby: 15. 6. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/22396/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: