Marketingová strategie vybrané firmy

Název práce: Marketingová strategie vybrané firmy
Autor(ka) práce: Žampová, Tereza
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem mé práce je analýza marketingové strategie vybrané firmy. Rozhodla jsem se tímto tématem zabývat, protože marketing je důležitým nástrojem podnikatelské činnosti a bez dobré marketingové strategie nemůže být úspěšná žádná firma. Chtěla jsem zjistit, jak použít nejlépe marketing a marketingové nástroje v obchodním podnikání. Firmou, která mě zaujala, je Oriflame. Vybrala jsem si ji, protože operuje na českém trhu úspěšně již 20 let a stále i během krize vykazuje nárůst prodejů. Dalším důvodem je to, že jsem u ní po dobu jednoho roku registrována jako kosmetický poradce a proto mohu z části čerpat z vlastních zkušeností a mám usnadněný přístup k informacím.
Klíčová slova: Oriflame; marketingová strategie; marketingová analýza
Název práce: Marketing strategy of choice firm
Autor(ka) práce: Žampová, Tereza
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Point of my work is analyzing of marketing strategy of chise firm. I decided for this topic, because marketing is an important bussines instrument and without good marketing strategy can't be successful. I wanted to find, how to use marketing and marketing instruments in bussines. I decided for Oriflame, because she is successful on czech market already 20 years and in spite of crisis she shows good sales. Another reason was, that I was befor one year registred as cosmetics consultant by Oriflame and so I can use my personal experiences.
Klíčová slova: marketing analysis; marketing strategy; Oriflame

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 22. 10. 2009
Datum podání práce: 31. 5. 2010
Datum obhajoby: 15. 6. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/22393/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: