Strategie firmy Asus Computer s.r.o. při pronikání na zahraniční trhy

Název práce: Strategie firmy Asus Computer s.r.o. při pronikání na zahraniční trhy
Autor(ka) práce: Tošner, Stanislav
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Zamykalová, Miroslava
Oponenti práce: Konečný, Roman
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zabývá analýzou strategie společnosti Asus Computer s.r.o. na zahraničním trhu, konkrétně na českém. Práce je rozdělena na několik částí. V první z nich bych se krátce věnoval samotné firmě - její historii, struktuře, popisu nabízeného sortimentu a využití ekologických materiálů. Dále bych pokračoval charakteristikou současného trhu informačních technologií a pozice, v níž se společnost v současné době nachází. Součástí bude také SWOT analýza. Ze získaných poznatků budu vycházet v další kapitole, zaměřené na formu vstupu na zahraniční trh. V poslední části bych se již soustředil na samotnou strategii na českém trhu, především z hlediska použitých marketingových nástrojů a marketingového mixu.
Klíčová slova: zahraniční trhy; Asus; strategie
Název práce: Strategy of Asus Computer s.r.o. when entering foreign markets
Autor(ka) práce: Tošner, Stanislav
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Zamykalová, Miroslava
Oponenti práce: Konečný, Roman
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The theme of this bachelor thesis is to analyse how the company Asus Computer s.r.o. enters foreign market and how it behaves on it. Exemplary strategy will be shown on Czech market. Thesis is divided into several parts. The first one focuses on the company itself- its history, products and utilization of ecological materials. Then I will continue with characterization of present market of information technologies and with analysis of the position of Asus. In last two parts I will focus on the form of operating on foreign market and on the strategy of the company in the Czech Republic in regard of marketing mix.
Klíčová slova: strategy; Asus; foreign markets

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 14. 10. 2009
Datum podání práce: 30. 4. 2010
Datum obhajoby: 16. 6. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/22141/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: