Marketing a neziskové organizace

Název práce: Marketing a neziskové organizace
Autor(ka) práce: Mikulandová, Lucie
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Skokanová, Dagmar
Oponenti práce: Pešek, Ondřej
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem bakalářské práce bylo navrhnout opatření pro zlepšení činnosti vybrané neziskové organizace a poukázat na chyby, kterých by se měla vyvarovat. V teoretické části práce se zabývám problematikou neziskového sektoru. V praktické části jsem vypracovala obecný popis vybrané organizace, analýzu jejích marketingových aktivit pomocí marketingového mixu a doporučení pro její další činnosti, které jsem vyvodila ze sestavení SWOT analýzy.
Klíčová slova: Marketingový mix; Neziskový sektor; Nezisková organizace
Název práce: Marketing of non profit making organization
Autor(ka) práce: Mikulandová, Lucie
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Skokanová, Dagmar
Oponenti práce: Pešek, Ondřej
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of the bachelor thesis was propose remedial measure of activity selected non profit making organization. The theoretical part defines the non profit making sector. There is selected organization, analysis of her marketing activities by the help of marketing mix and recommendation for her incoming activity in the practical part, which I deduced from the swot analysis.
Klíčová slova: Marketing mix; Non profit making sector; Non profit making organization

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 5. 2. 2010
Datum podání práce: 31. 5. 2010
Datum obhajoby: 14. 6. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/24532/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: