Franchising jako forma vstupu na trh

Název práce: Franchising jako forma vstupu na trh
Autor(ka) práce: Palásková, Dana
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Turnerová, Lenka
Oponenti práce: Khelerová, Vladimíra
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce se týká franchisingu jako možné formy vstupu na trh. Teoretická část se zabývá teoretickými náležitostmi - definicí, založením, historií a jeho výhodami a nevýhodami. Praktická část popisuje francouzský franchisový koncept Yves Rocher a jeho působení ve světě a v České republice.
Klíčová slova: franchisor; franchisant; franchisa; Yves Rocher; franchising
Název práce: Franchising as a form of entry to the market
Autor(ka) práce: Palásková, Dana
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Turnerová, Lenka
Oponenti práce: Khelerová, Vladimíra
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The bachelor thesis deals with franchising as the possible form of entry to the market. The theoretical part explains definitions, foundation of franchising, its history, advantages and disadvantages. The practical part describes French franchise concept Yves Rocher in the Czech Republic and around the world.
Klíčová slova: franchisee; franchisor; franchise; Yves Rocher; franchising

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 15. 12. 2009
Datum podání práce: 30. 6. 2010
Datum obhajoby: 29. 6. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/23711/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: