Nástroje politického marketingu

Název práce: Nástroje politického marketingu
Autor(ka) práce: Friedová, Paulína
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Grossmutová, Jana
Oponenti práce: Stehlík, Eduard
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Diplomová práca sa zaoberá prítomnosťou politického marketingu na Slovensku v predvolebnom období parlamentných volieb do Národnej rady roku 2006. Využívanie základných marketingových nástrojov v politike ? produktu, ceny, distribúcie a reklamy je analyzované vo volebných kampaniach dvoch kandidujúcich strán: dovtedy vládnej, pravicovej SDKÚ-DS a opozičnej, ľavicovej strany SMER-DS. Práca analyzuje obe volebné kampane z pohľadu marketingu.
Klíčová slova: propagácia; distribúcia; cena; produkt; voľby; Slovensko
Název práce: Tools of political marketing
Autor(ka) práce: Friedová, Paulína
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Grossmutová, Jana
Oponenti práce: Stehlík, Eduard
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Klíčová slova:

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 2. 5. 2007
Datum podání práce: 2. 5. 2007
Datum obhajoby: 5. 6. 2007
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/5162/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: