Volebný rok 2006 na Slovensku

Název práce: Volebný rok 2006 na Slovensku
Autor(ka) práce: Giertlová, Barbora
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Pešková, Vladimíra
Oponenti práce: Faturová, Marie
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Text se věnuje teórii politického marketingu. Nastiňuje kořeny v ekonomickém marketingu. Věnuje se vývoji politických strán a s tím souvisejícimu vývoji politických kampaní. Nastoluje základní elementy politického marketingu jako analýza trhu, segmentace trhu, určení vlastní pozice na trhu.Dostává se i k problematice politických strategií a konkrétně k volební strategii.Teoretická část končí oboznámením s nástrojmi politické propagace a s pojmem public relations.V případové studii se práce věnuje analýze předvolební kampane strany Smer - SD před volbami 2006 do NR SR.
Klíčová slova:
Název práce: Electoral year 2006 in Slovakia
Autor(ka) práce: Giertlová, Barbora
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Pešková, Vladimíra
Oponenti práce: Faturová, Marie
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Klíčová slova:

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní a evropská studia - diplomacie
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra politologie

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 1. 1. 2007
Datum podání práce: 1. 1. 2007
Datum obhajoby: 5. 6. 2007
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/5169/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: