Marketing neziskové organizace, divadlo Ponec

Název práce: Marketing neziskové organizace, divadlo Ponec
Autor(ka) práce: Heinlová, Tereza
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Černá, Jitka
Oponenti práce: Tyslová, Irena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingem v oblasti neziskového sektoru, a to především oblasti kulturní, se zaměřením na divadlo Ponec. Teoretická část je rozdělena na dvě části. První část definuje neziskové organizace, uvádí právní formy, kterých nabývají a jejich cíle. Druhá část je zaměřena na marketing a později specifikuje konkrétní rysy marketingu v neziskovém sektoru. Praktická část aplikuje údaje z teoretické části na konkrétní příklad divadla Ponec, včetně analýzy jeho marketingového mixu. Následuje dotazníkové šetření s cílem získat informace o povědomí veřejnosti o neziskových organizacích a později konkrétně o povědomí veřejnosti o divadle Ponec. Na základě údajů získaných z analýzy marketingového mixu a dotazníkového šetření jsou v závěru návrhy na zlepšení.
Klíčová slova: Fudraising; Dobrofolnictví; Marketingový mix; Nezisková organizace; Marketing; Swot analýza
Název práce: Marketing of non-profit organization, the theatre Ponec
Autor(ka) práce: Heinlová, Tereza
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Černá, Jitka
Oponenti práce: Tyslová, Irena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelors thesis is focused on marketing in non-profit segment and mainly on cultural aspects, targeted on the theatre Pones. Theoretical part is divided into two parts. First one defines non-profit organisations, states juridic forms, which they can acquire and their goals. Second part is focused on marketing and also specifies concrete attributes of marketing in non-profit segment. Practical part is using data and informations from theoretical part on the concrete example of the theatre Ponec, including analysis of its marketing mix. Following with list of questions research with goal to acquire informations about awarness of general public about non-profit organisations and also about awarness of the theatre Ponec. On the basis of gathered data from marketing mix analysis and questionary research are at the end stated some suggestions for improvement.
Klíčová slova: Swat analasis; Marketing mix; Non-profit organization; Marketing; Volunteers; Fund-raising

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Arts Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 22. 2. 2010
Datum podání práce: 30. 5. 2010
Datum obhajoby: 21. 6. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/25006/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: