Marketingová strategie rodinného divadla

Název práce: Marketingová strategie rodinného divadla
Autor(ka) práce: Štěpánová, Lucie
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Černá, Jitka
Oponenti práce: Frank, Nathalie
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové strategie v oblasti divadelního sektoru. Cílem práce je analyzovat, jak k marketingovému a zejména komunikačnímu mixu přistupují divadla, která tvoří velmi specifický segment. Touto problematikou se zabývám v teoretické části. V praktické části analyzuji konkrétní divadlo Minor z hlediska jejich marketingového mixu. Na základě této analýzy, dotazníkového šetření a analýzy SWOT se snažím navrhnout divadlu zlepšení marketingového mixu.
Klíčová slova: SWOT analýza; dotazníkové šetření; marketingová strategie; komunikační mix; marketingový mix; divadlo
Název práce: Marketing strategy of the family theater
Autor(ka) práce: Štěpánová, Lucie
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Černá, Jitka
Oponenti práce: Frank, Nathalie
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis deals with problems of the marketing strategy in the theater sector. The main aim is to analyze, how theatres, which are very specific segment, access to the marketing and mainly to the communication mix. I deal with this issue in the theoretical part. In the practical part I analyze the concrete theater Minor in terms of their marketing mix. In consideration of this analysis of marketing mix, the questionnaire and SWOT analysis I try to formulate my own proposals concerning the change of the present marketing mix of the theater Minor.
Klíčová slova: the questionnaire; SWOT analysis; communication mix; marketing mix; marketing strategy; theater

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Arts Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 7. 12. 2009
Datum podání práce: 30. 6. 2010
Datum obhajoby: 21. 6. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/23466/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: