Monitoring a efektivnost reklamních výdajů do on-line komunikace

Název práce: Monitoring a efektivnost reklamních výdajů do on-line komunikace
Autor(ka) práce: Nakládal, Michal
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Puchýř, Milan
Oponenti práce: Ganoczy, Eduard
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Práca sa zameriava na problematiku on-line reklamy, jej efektívnosti z hľadiska jednotlivých druhov a sledovanie aktuálnych trendov v reklamných výdajoch do tohto segmentu. V prvej časti rozdeľujem používané druhy internetovej reklamy podľa medzinárodného delenia IAB a píšem aj o platobných modeloch a reklamných systémoch špecifických pre internet. Druhá časť porovnáva internet s masmédiami podľa kľúčových vlastností pre využitie v reklame. Práca opisuje efektivitu druhov internetovej reklamy. Tretia časť diplomovej práce detailne opisuje projekt spoločnosti Primetime s názvom Monitoring internetovej reklamy.
Klíčová slova:
Název práce: Monitoring and effectiveness of internet advertising spending
Autor(ka) práce: Nakládal, Michal
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Puchýř, Milan
Oponenti práce: Ganoczy, Eduard
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Klíčová slova:

Informace o studiu

Studijní program / obor: Aplikovaná informatika/Informační systémy a technologie
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra informačních technologií

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 4. 5. 2007
Datum podání práce: 4. 5. 2007
Datum obhajoby: 13. 6. 2007
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/5200/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: