Obchodní vztahy České republiky s Indií

Název práce: Obchodní vztahy České republiky s Indií
Autor(ka) práce: Vránová, Jana
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Mišovská, Soňa
Oponenti práce: Šípková, Martina
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem práce je podat základní charakteristiku vývoje zahraničního obchodu České republiky a Indie. Zhodnotit její význam jako obchodního partnera pro náš stát a nastínit budoucí vývoj a perspektivy další hospodářské spolupráce. Materiál se detailněji zabývá analýzou vzájemných hospodářských vazeb od přelomu tisíciletí až do současnosti, rozebírá specifika podnikatelského prostředí Indie a nejvýraznější kulturní odlišnosti. Rovněž se zaměřuje na otázku volby vhodné strategie vstupu na indický trh.
Klíčová slova: perspektivní odvětví; podnikatelské prostředí; partnerské firmy; obchodní výměna; Česká republika; Indie; mezinárodní obchod

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 6. 5. 2007
Datum podání práce: 6. 5. 2007
Datum obhajoby: 19. 6. 2007
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/5215/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: