Analýza marketingové komunikace firmy Student Agency, s.r.o

Název práce: Analýza marketingové komunikace firmy Student Agency, s.r.o
Autor(ka) práce: Vlková, Petra
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Pavlů, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato práce pojednává o komunikační strategii firmy STUDENT AGENCY, s. r. o. Cílem práce je analyzovat a popsat podstatu, možnosti a cíle marketingové komunikace firmy, dekomponovat komunikační mix a stanovit možnosti jeho optimalizace. Teoretická část práce pojednává obecně o nástrojích marketingu, mezi které patří i propagace (marketingová komunikace) a následně rozvíjí možnosti, které přímo marketingová komunikace nabízí. V několika kapitolách se čtenář dozví základní informace o komunikačním mixu a jeho prvcích, o prostředí, ve kterém dnes marketingová komunikace působí i o faktorech, které mají na optimální kombinaci nástrojů vliv. Praktická část se zabývá konkrétní situací ve firmě STUDENT AGENCY. Čtenář je seznámen s firmou, její konkurencí i s celým odvětvím dopravních služeb. Práce okrajově informuje i o ostatních aktivitách skupiny STUDENT AGENCY, které se kromě dopravy týkají také cestovního ruchu. V práci jsou představeny základní nástroje komunikačního mixu firmy a jejich hlavní nedostatky. Na závěr se čtenář dozví, jaký směr marketingová komunikace ve firmě s největší pravděpodobností nabere. Přínosem práce je především komplexní pohled na firmu a její marketingovou komunikaci, který umožňuje vytvořit si ucelený názor na současný stav i budoucí vývoj firemní komunikační strategie.
Klíčová slova: public relations; marketingová komunikace; komunikační mix; marketing; STUDENT AGENCY
Název práce: Analýza marketingové komunikace firmy Student Agency, s.r.o
Autor(ka) práce: Vlková, Petra
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Pavlů, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This diploma thesis deals with the communication strategy of STUDENT AGENCY Company. The main aim is to analyze and describe all the principles, possibilities and targets of marketing communication, as well as show how the communication mix can be set and optimized. The theoretical part of the paper shows basic instruments of marketing known as 4P, one of which is promotion (as well known as marketing communication). Here we can find all the instruments of communication mix which can be used, as well as other needed information about the factors which affect the management of marketing communication. The practical part deals with a concrete situation in STUDENT AGENCY Company, explains relationships between the competitors and the whole transportation industry. Because the company operates also in tourism sector, these business activities are mentioned, too. The basic promotional mix of STUDENT AGENCY is introduced, as well as the most important reproaches. At the end the future line of marketing communication is foreshadowed. The main benefit of this paper is the complex vision of the company and its marketing communication, which helps to create a compact opinion to the present and future condition of the communication strategy of STUDENT AGENCY.
Klíčová slova: public relations; STUDENT AGENCY; communication mix; promotional mix; marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 28. 2. 2010
Datum podání práce: 25. 8. 2010
Datum obhajoby: 2. 2. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/26024/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: