Analýza sortimentu firmy Pfanner, s.r.o

Název práce: Analýza sortimentu firmy Pfanner, s.r.o
Autor(ka) práce: Sotáková, Jana
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Koudelka, Jan
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Diplomová práca je zameraná na analýzu sortimentu firmy Pfanner, s.r.o.. Praktická časť práce rozoberá jednotlivé zložky výrobku, porovnáva firmu a značku Pfanner s najbližším konkurentom a jeho výrobkami, firmou Rauch Rankweil a následne analyzuje situáciu na trhu džúsov, nektárov a sýtených nápojov.V neposlednom rade sa venuje konkurenčným firmám spoločnosti Pfanner, s.r.o., ich postaveniu a vývoji tržného podielu na trhu a to aj z pohľadu jednotlivých typov predajní.
Klíčová slova: Pfanner; analýza; sortiment
Název práce: Analýza sortimentu firmy Pfanner, s.r.o
Autor(ka) práce: Sotáková, Jana
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Koudelka, Jan
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Diplomová práce je zaměřena na analýzu sortimentu firmy Pfanner, s.r.o.. Praktická část práce rozebírá jednotlivé složky výrobku, porovnává firmu a značku Pfanner s nejbližším konkurentem a jeho výrobky, firmou Rauch Rankweil a následně analyzuje situaci na trhu džusů, nektarů a sycených nápojů. A v neposlední řadě se věnuje konkurenčním firmám společnosti Pfanner, s.r.o., jejich postavení a vývoji tržního podílu a to i z pohledu jednotlivých typů prodejen.
Klíčová slova: Pfanner; analýza; sortiment
Název práce: Product analysis of the company Pfanner, spol. s r.o
Autor(ka) práce: Sotáková, Jana
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Koudelka, Jan
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The diploma thesis focuses on the product analysis of the company Pfanner, spol. s r.o. The practical part of the thesis handles with individual components of the product and compares firm and brand-name Pfanner with his nearest competitor and his products, the company Rauch Rankweil. Afterwards, thesis analyses the situation on the market of juices, nectars and sparkling beverages. The final assessment is focused on the competitors' performance on the market and their evaluation of sales value in the specific types of outlets.
Klíčová slova: analysis; Pfanner; product

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 4. 3. 2010
Datum podání práce: 30. 10. 2010
Datum obhajoby: 2. 2. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/25460/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: