Management parkování
Název práce: | Management parkování |
---|---|
Autor(ka) práce: | Princ, Vojtěch |
Typ práce: | Diplomová práce |
Vedoucí práce: | Musil, Martin |
Oponenti práce: | Voráček, Jan |
Jazyk práce: | Česky |
Abstrakt: | Cílem práce je navrhnout vhodný management parkování pro centrum města Jindřichova Hradce. Teoretická část práce se v prvních kapitolách zabývá problémem dopravy a jejími negativními vlivy na prostředí měst v souvislosti s nárůstem individuální automobilové dopravy v posledních letech. V další kapitole je popsán management parkování a jeho strategie, jako prostředek řešení problému statické i dynamické složky dopravy ve městech. Praktická část obsahuje popis stávajícího stavu parkovacích možností a dopravní obslužnosti v centru města Jindřichova Hradce, který vychází z poznatků získaných při mapování dané lokality a měření vytíženosti parkovacích ploch. Na popis a analýzu navazuje návrh řešení současné situace pomocí strategií managementu parkování, které vedou k efektivnějšímu využívání parkovacích míst a zmírnění dopadů dopravy na historické jádro města. |
Klíčová slova: | Individuální automobilová doprava; Statická doprava; Management parkování; Dopravní problém |
Název práce: | Parking Management |
---|---|
Autor(ka) práce: | Princ, Vojtěch |
Typ práce: | Diploma thesis |
Vedoucí práce: | Musil, Martin |
Oponenti práce: | Voráček, Jan |
Jazyk práce: | Česky |
Abstrakt: | The objective of this thesis is to design the appropriate parking management for downtown of Jindrichuv Hradec. The theoretical part is focused on the traffic problem and its negative effects on environment of cities in relation to increase in private car transport in recent years. In the next chapter, parking management and its specific strategies are described as instruments solving problems with urban transport including its static and dynamic part. Practical part includes description of current traffic conditions and accessibility of the town centre of Jindrichuv Hradec. The description results from information obtained by personal mapping of location and measuring of parking occupancy. The proposed solution of certain parking policies that result in more efficient use of parking resources with minimized traffic impacts on historical centre of town follows. |
Klíčová slova: | Private car transport; Stationary traffic; Transport problem; Parking management |
Informace o studiu
Studijní program / obor: | Ekonomika a management/Management |
---|---|
Typ studijního programu: | Magisterský studijní program |
Přidělovaná hodnost: | Ing. |
Instituce přidělující hodnost: | Vysoká škola ekonomická v Praze |
Fakulta: | Fakulta managementu |
Katedra: | Katedra managementu veřejného sektoru |
Informace o odevzdání a obhajobě
Datum zadání práce: | 11. 11. 2008 |
---|---|
Datum podání práce: | 17. 12. 2010 |
Datum obhajoby: | 1. 2. 2011 |
Identifikátor v systému InSIS: | https://insis.vse.cz/zp/18904/podrobnosti |