Cílem této práce je odpovědět na otázku, zda hezčí lidé získávají za jinak stejných okolností větší výdělky než lidé méně atraktivní. Práce se skládá s experimentu provedeného na čerpací stanici na malém městě u skupiny 12 lidí, kteří byli dotazníkovým šetřením rozděleni na nadprůměrně hezké a podprůměrně hezké. Tito lidé následně umývali čelní skla automobilů. Kromě samotné výše výplat (byly dobrovolné) a krásy těchto lidí jsem zkoumal i pohlaví a věkovou skupinu zákazníků. Výsledky experimentu... zobrazit celý abstraktCílem této práce je odpovědět na otázku, zda hezčí lidé získávají za jinak stejných okolností větší výdělky než lidé méně atraktivní. Práce se skládá s experimentu provedeného na čerpací stanici na malém městě u skupiny 12 lidí, kteří byli dotazníkovým šetřením rozděleni na nadprůměrně hezké a podprůměrně hezké. Tito lidé následně umývali čelní skla automobilů. Kromě samotné výše výplat (byly dobrovolné) a krásy těchto lidí jsem zkoumal i pohlaví a věkovou skupinu zákazníků. Výsledky experimentu ukazují, že hezčí lidé získali opravdu více peněz, než lidé, kteří byli označeni za ošklivé. |