Marketingová strategie značky BLESK

Název práce: Marketingová strategie značky BLESK
Autor(ka) práce: Hladíková, Klára
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Složilová, Michaela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce "Marketingová strategie značky Blesk" pojednává o marketingové strategii značky v hospodářsky obtížněm roce 2009. Zabývá se marketingovými aktivitami, které v tomto roce proběhly, stručně představuje trh periodického tisku a seznamuje s konkurencí v této oblasti. Jejím cílem je zanalyzovat marketingovou strategii značky a zjistit, k jakému cíli marketingové aktivity společnosti primárně směřují. Obsahuje vyhodnocení těchto aktivit z hlediska efektivity a také doporučení na zlepšení marketingové práce ve společnosti pomocí SWOT analýzy značky a návrhů změn v marketingových aktivitách pro následující rok.
Klíčová slova: značka Blesk; marketingová strategie; noviny
Název práce: Blesk brand marketing strategy
Autor(ka) práce: Hladíková, Klára
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Složilová, Michaela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis deals with marketing strategy of Blesk daily in economically difficult year 2009. Presents main marketing activities, market of the daily newspaper and the competitors in this area. The main goal is to analyze marketing strategy of Blesk brand and to determine the main targets of the marketing activities.It contains an evaluation of these activities in terms of effectiveness and recommendations for improving the marketing work in the company using SWOT analysis and proposed changes in marketing activities for the following year.
Klíčová slova: marketing strategy; Blesk brand; newspaper

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 3. 12. 2009
Datum podání práce: 1. 5. 2010
Datum obhajoby: 26. 1. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/23398/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: