Marketingový mix vybraného podniku

Název práce: Marketingový mix vybraného podniku
Autor(ka) práce: Repaská, Kristína
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Chytková, Zuzana
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Predmetom uvedenej diplomovej práce je analýza vytvoreného marketingového mixu novootvoreného podniku a jeho následná optimalizácia, resp. návrh nového. Práca je rozdelená do dvoch častí, teoretickej a praktickej. V prvej časti sú uvedené teoretické východiská a poznatky o marketingovom mixe a jeho tvorbe. Ide o základné poznatky o analýzach a krokoch potrebných pri definovaní jednotlivých prvkov marketingového mixu. V druhej praktickej časti je charakterizovaný podnik Coffee Beer Wine bar u Kemov, jeho súčasný marketingový mix a návrh nového optimalizovaného marketingového mixu.
Klíčová slova: Optimalizácia marketingového mixu; Marketingový mix; Marketingové analýzy
Název práce: Marketingový mix vybraného podniku
Autor(ka) práce: Repaská, Kristína
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Chytková, Zuzana
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Předmětem uvedené diplomové práce je analýza vytvořeného marketingového mixu nově otevřeného podniku a jeho následná optimalizace, resp. návrh nového. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. V první části jsou uvedeny teoretické východiska a poznatky o marketingovém mixu a jeho tvorbě. Jde o základní poznatky o analýzách a krocích potřebných při definování jednotlivých prvků marketingového mixu. V druhé části je charakterizován podnik Coffee Beer Wine bar u Kemov, jeho současný marketingový mix a návrh optimalizovaného marketingového mixu.
Klíčová slova: Optimalizace marketingového mixu; Marketingové analýzy; Marketingový mix
Název práce: Company's marketing mix
Autor(ka) práce: Repaská, Kristína
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Chytková, Zuzana
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The aim of presented Master's degree work is to analyze already established marketing mix of new business and to optimize it or suggest the new one. This master's thesis is divided into two parts, theoretical and practical. In theoretical part we have elaborated theoretical knowledge about marketing mix and its creating and summarized the basic analyses and theoretical resources, necessary to define particular parts of marketing mix. Second, practical part of this thesis includes a description of new established business Coffee Beer Wine bar u Kemov, characterization of the actual structure of its marketing mix and the scheme of suggested optimized new one.
Klíčová slova: Marketing mix optimization; Marketing mix; Marketing analyses

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 26. 5. 2010
Datum podání práce: 15. 12. 2010
Datum obhajoby: 25. 1. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/26645/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: