Současné trendy řízení komunikace, marketingu zákazníků a jejich aplikace ve společnosti Mary Kay

Název práce: Sučasné trendy riadenia komunikácie,marketingu zákazníkov a ich aplikácia v spoločnosti Mary Kay
Autor(ka) práce: Höfferová, Gabriela
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Žebrák, Miroslav
Oponenti práce: Csikányová, Mária
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Bakalárska práca sa zameriava na súčasné trendy riadenia osobnej komunikácie so zákazníkmi a ich následnej aplikácii v spoločnosti Mary Kay. Rozoberá vybrané formy marketingovej komunikácie -- direct marketing, osobný predaj a virálny marketing. Tieto nástroje sú analyzované a následne využité k analýze používanej marketingovej komunikácii v spoločnosti. Práca prináša vlastný návrh novej stratégie, a to využitie sily sociálnych médií -- Facebook, YouTube a písanie blogov.
Klíčová slova: Mary Kay; virálny marketing; súčasné trendy; sociálne médiá; direct marketing
Název práce: Současné trendy řízení komunikace, marketingu zákazníků a jejich aplikace ve společnosti Mary Kay
Autor(ka) práce: Höfferová, Gabriela
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Žebrák, Miroslav
Oponenti práce: Csikányová, Mária
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Bakalářska práce se zaměřuje na současné trendy řízení osobní komunikace se zákazníky a jejich následnou aplikaci ve společnosti Mary Kay. Rozebírá vybrané formy marketingové komunikace -- direct marketing, osobní prodej a virální marketing. Tyto nástroje jsou analyzovány a následně využity k analýze používané marketingové komunikace ve společnosti. Práce přináší vlastní návrh nové strategie, a to využití síly sociálnách médií -- Facebook, YouTube a psaní blogů.
Klíčová slova: Mary Kay; sociální média; virální marketing; direct marketing; současné trendy
Název práce: Current trends of managing communications, costumer marketing and their application in Mary Kay
Autor(ka) práce: Höfferová, Gabriela
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Žebrák, Miroslav
Oponenti práce: Csikányová, Mária
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Bachelor thesis focuses on the current trends of managing personal communication with customers and their subsequent application in Mary Kay. Discusses selected forms of marketing communications - direct marketing, personal selling and viral marketing. These tools are analyzed and then used for the analysis used in marketing communications company. The work brings its own proposal for a new strategy, and it is the use of forces the social media - Facebook, YouTube and blogging.
Klíčová slova: Mary Kay; social media; viral marketing; current trends; direct marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 20. 9. 2010
Datum podání práce: 15. 1. 2011
Datum obhajoby: 19. 1. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/28329/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: