Analýza bankovních služeb pomocí metody mystery shopping

Název práce: Analýza bankovních služeb pomocí metody mystery shopping
Autor(ka) práce: Lehovcová, Jana
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Malý, Václav
Oponenti práce: Švagrová, Gabriela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Spojením oblastí marketingového výzkumu a analýzy spokojenosti klientů v bankovním sektoru vznikla práce se jménem "Analýza bankovních služeb pomocí metody mystery shopping". Práce je spojením teoretického úvodu a praktické části rozdělěné do dvou oblastí, jimiž jsou dotazování bankovních klientů a mystery shopping provedený na pobočkách bank. Cílem práce je zjistění míst nižší spokojenosti bankovních klientů a navrhnutí opatření vedoucích k zvýšení této spokojenosti.
Klíčová slova: analýza spokojenosti; dotazování; bankovnictví; mystery shopping; marketingový výzkum

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 9. 5. 2007
Datum podání práce: 9. 5. 2007
Datum obhajoby: 14. 6. 2007
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/5291/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: