Význam body image v marketingu

Název práce: Význam body image v marketingu
Autor(ka) práce: Jarošová, Lucie
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Pešek, Ondřej
Oponenti práce: Zamazalová, Marcela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Každodenní život plný konzumu nám jasně dokládá sílící boj o zákazníka. V konkurenčním boji často vítězí ten, o kterém víme více a lépe. Z hlediska marketingové komunikace je nejvýraznějším prvkem reklama, která ovlivňuje naše spotřební chování prezentací lidí pohledných a štíhlých, jimž se koupí nejrozličnějších výrobků snažíme vyrovnat a docílit tak domnělého pocitu štěstí. Cílem této práce je pomocí obsahové analýzy stanovit nejfrekventovanější prvky body image, které se nejčastěji objevují v reklamách časopisu pro mladé dívky a následně zanalyzovat vazby mezi nimi. Definovat tedy nejčastěji prezentovaný tělesný ideál, s nímž že se tyto dívky, ať již vědomě či nikoli, konfrontují, a který výrazně vstupuje do jejich tělesného sebepojetí. Zjišťuji, že marketéři v naprosto alarmující míře využívají definice krásy prefabrikované kosmetickým, módním a dietním průmyslem, který je na hony vzdálen od běžné populace.
Klíčová slova: sebepojetí; štíhlost; média; body image; marketing
Název práce: The Meaning of Body Image in Marketing
Autor(ka) práce: Jarošová, Lucie
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Pešek, Ondřej
Oponenti práce: Zamazalová, Marcela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Klíčová slova: thinness; self-concept; media; body image; marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 1. 6. 2009
Datum podání práce: 1. 12. 2010
Datum obhajoby: 18. 1. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/20846/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: