Marketingová strategie festivalu Táborská setkání

Název práce: Marketingová strategie festivalu Táborská setkání
Autor(ka) práce: Zamrzlová, Eva
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Horejsková, Lenka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zabývá představením marketingové strategie festivalu Táborská setkání. První, teoretická část práce obecně popisuje marketing, marketingový mix a marketingové strategie. Praktická část je věnována charakteristice města Tábor a festivalu Táborská setkání, dále analýze její cílové skupiny, analýze konkurence a dosavadní marketingové strategii. Na základě těchto výzkumů byla sestavena SWOT analýza, v jejíž korespondenci byly identifikovány cíle Táborských setkání. S ohledem na výsledky zjištěné vlastním terénním šetřením byla navržena konkrétní doporučení tvořící nově navrhovanou marketingovou strategii.
Klíčová slova: marketingová strategie; Táborská setkání; marketingový mix
Název práce: Marketing strategy of the Táborská setkání festival
Autor(ka) práce: Zamrzlová, Eva
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Horejsková, Lenka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The bachelor thesis deals with introducing the marketing strategy of the Táborská setkání festival. The first theoretical part of the work describes in general marketing, marketing mix and marketing strategies. The practical part is given to description of the Táborská setkání festival, then to analysis of its target group, to analysis of its competition and of previous marketing strategy. SWOT analysis is made up on the grounds of these researches. Particular, concrete recommendations for the new marketing strategy were suggested according to the conducted market research.
Klíčová slova: Táborská setkání; marketing; marketing strategy

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 23. 6. 2010
Datum podání práce: 15. 12. 2010
Datum obhajoby: 17. 1. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/26953/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: