Monitoring spokojenosti zákazníků v Oční optice Iveta Šefčíková

Název práce: Monitoring spokojenosti zákazníků v Oční optice Iveta Šefčíková
Autor(ka) práce: Šefčíková, Iveta
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Bursíková, Marcela
Oponenti práce: Tesař, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Teoretická část charakterizuje spokojeného zákazníka, základní principy péče o zákazníka i vytváření prostředí pro spokojeného zákazníka. Dále tato část pojednává o loajalitě, kvalitě, jedním z nejdůležitějších atributů spokojenosti zákazníka a zdůrazňuje specifika služeb, jenž na spokojenost zákazníků působící. Pomocí písemného dotazování byla zjištěna pravidelnost návštěvy prodejen očních optik obecně, i pravidelnost návštěvy Oční optiky I. Š., jaká kritéria jsou zásadní pro volbu prodejny oční optiky, jak jsou respondenti spokojeni s šíří poskytovaných produktů a služeb, pracovníky, prostředím i výší cen v Oční optice I.Š., zda by respondenti v Oční optice I.Š. něco měnili a zda by služby Ivety Šefčíkové doporučili svým známým. Na základě analýzy dotazníků byl sestaven návrh pro zlepšení.
Klíčová slova: metody měření spokojenosti zákazníků; specifika služe; kvalita produktů; vztah spokojenosti a loajality zákazníků; spokojenost zákazníka

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 9. 5. 2007
Datum podání práce: 9. 5. 2007
Datum obhajoby: 5. 6. 2007
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/5303/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: