Marketingový pohled na vybranou křesťanskou církev

Název práce: Marketingový pohled na vybranou křesťanskou církev
Autor(ka) práce: Hercigová, Tereza
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Mikeš, Jiří
Oponenti práce: Postler, Milan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této práce bylo vytvořit marketingovou analýzu a návrh marketingové strategie Českobratrské církve evangelické. Základ analýzy tvoří popis situace ohledně využívání služeb církví a náboženských společností v České republice a marketingově pojatá charakteristika nejvýznamnějších českých křesťanských církví včetně Českobratrské církve evangelické. Pro lepší pochopení toho, jak jsou náboženství, křesťanství a křesťanské církve vnímány, jsem provedla průzkum mezi mladými lidmi zaměřený právě n... zobrazit celý abstrakt
Klíčová slova: křesťanství; náboženství; marketingová analýza
Název práce: Marketing view of a chosen Christian church in the Czech Republic
Autor(ka) práce: Hercigová, Tereza
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Mikeš, Jiří
Oponenti práce: Postler, Milan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The goal of this paper is to create a marketing analysis and a draft of a marketing strategy for the church Českobratrská církev evangelická (further ČCE). The analysis is based on a description of the situation concerning churches and religion communities services usage in the Czech republic and the characteristics of the most important Czech Christian churches including the ČCE from the marketing point of view. I have conducted a research among the young people for better understanding of the ... zobrazit celý abstrakt
Klíčová slova: Christianity; Religion; Marketing analysis

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 27. 10. 2009
Datum podání práce: 30. 5. 2010
Datum obhajoby: 17. 1. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/22473/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: