Zavádění nového produktu

Název práce: Zavádění nového produktu
Autor(ka) práce: Rusfel, Martin
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Mottlová, Libuše
Oponenti práce: Češka, Bohumír
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tématickým zaměřením práce je zavádění nového produktu. Práce se zabývá konkrétní firmou, která se snaží zavést na trh nový produkt. Cílem práce je navržení takového marketingového mixu pro takový segment, který by umožnil úspěšné zavedení nového produktu, s využitím SWOT analýzy a analýzy konkurence. Autor nastiňuje současnou pozici firmy, hlavní konkurenty, cílový segment a vhodný marketingový mix.
Klíčová slova: segment; analýza konkurence; SWOT analýza; marketingový mix; nový produkt
Název práce: New product introduction
Autor(ka) práce: Rusfel, Martin
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Mottlová, Libuše
Oponenti práce: Češka, Bohumír
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Klíčová slova:

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 9. 5. 2007
Datum podání práce: 9. 5. 2007
Datum obhajoby: 14. 6. 2007
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/5337/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: