Strategie značky Perwoll na českém trhu

Název práce: Strategie značky Perwoll na českém trhu
Autor(ka) práce: Nemeškalová, Markéta
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Sato, Alexej
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce se zabývá budováním a strategií značky Perwoll na českém trhu. V první - teoretické části - se zabývá jednotlivým částem procesu uvádění výrobku. Nejde jen o poznání potřeb spotřebitelů pomocí marketingových výzkumů, ale též analýzu chování spotřebitele, spotřebitelských nákupů a konečně segmentace trhu a hledání cílové skupiny. Dále se zaměřuje na výrobek a techniky podpory prodeje. Praktická část se opírá o značku pracího prostředku Perwoll. První část se věnuje popisu a vnímání značky, prostřední část uvedení Perwollu White a závěrečná část potenciálu a doporučením.
Klíčová slova: podpora výrobku; uvedení výrobku; Perwoll
Název práce: Stratey of Perwoll on the Czech market
Autor(ka) práce: Nemeškalová, Markéta
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Sato, Alexej
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis deals with building up and strategy of brand Perwoll on the Czech market. First - theoretical part - deals with particular stadiums of launch of a product. It deals about how to recognize consumers' needs through marketing research, analysis of consumers' behaviour, buying process and market segmentation and target group finding. It also concentrates on product and selling support. Practical part is about brand Perwoll - special detergent. First part describes it, second part is about launch of Perwoll White variant and last part are recomendations and identification of potential.
Klíčová slova: Perwoll; product launch; product support

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 22. 10. 2009
Datum podání práce: 1. 5. 2010
Datum obhajoby: 15. 9. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/22386/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: