Marketing hotelu Mövenpick

Název práce: Marketing hotelu Mövenpick
Autor(ka) práce: Jachninová, Kateřina
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Mottlová, Libuše
Oponenti práce: Veselý, Pavel
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce se zabývá využitím marketingu v hotelovém provozu. Charakterizuje marketing služeb, marketing cestovního ruchu a pohostinství. Práce se zaměřuje na aplikaci marketingové strategie hotelu v praxi, analýzu vnitřního a vnějšího prostředí hotelu, na zjištění silných a slabých stránek, příležitostí a hrozeb. Náplní práce je také analýza spokojenosti zaměstnanců a hostů hotelu Mövenpick.
Klíčová slova: hostů; spokojenost zaměstnanců; analýza konkurence; SWOT analýza; hotel; služby; marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 10. 5. 2007
Datum podání práce: 10. 5. 2007
Datum obhajoby: 12. 6. 2007
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/5354/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: