Analýza činnosti vybraných Národních turistických organizací - Slovensko

Název práce: Analýza činnosti vybraných Národných turistických organizácií - Slovensko
Autor(ka) práce: Fecková, Lenka
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Vaško, Martin
Oponenti práce: Valentová, Jana
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Bakalárska práca sa zaoberá problematikou národných turistických organizácií. Po objasnení základných pojmov o cestovnom ruchu a marketingu destinácie nasleduje charakteristika Slovenskej agentúry pre cestovný ruch a jej činnosti. Taktiež bola skúmaná závislosť počtu prichádzajúcich turistov na nákladoch, príp. činnostiach slovenskej národnej turistickej centrály.
Klíčová slova: marketing destinácie cestovného ruchu; národná turistická organizácia; Slovenská agentúra pre cestovný ruch
Název práce: Analýza činnosti vybraných Národních turistických organizací - Slovensko
Autor(ka) práce: Fecková, Lenka
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Vaško, Martin
Oponenti práce: Valentová, Jana
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zabývá problematikou národních turistických organizací. Po objasnění základních pojmů o cestovním ruchu a marketingu destinace následuje charakteristika Slovenské agentury pro cestovní ruch a její činnosti. Taky byla zkoumaná závislost počtu přicházejících turistů na nákladech, příp. činnostech slovenské národní turistické centrály.
Klíčová slova: marketing destinace cestovního ruchu; národní turistická organizace; Slovenská agentura pro cestovní ruch
Název práce: The analysis of the activities of chosen National tourist organizations - Slovakia
Autor(ka) práce: Fecková, Lenka
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Vaško, Martin
Oponenti práce: Valentová, Jana
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
This bachelor thesis deals with the issue of national tourist organizations. After clarifying the basic terms from tourism and destination marketing, the characteristic of the Slovak tourist board and its activities follow. Also the dependence of the number of incoming tourists on the expenditures, eventually activities of the Slovak national tourist organization has been examined.
Klíčová slova: national tourist organization; Slovak tourist board; tourist destination marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Cestovní ruch a regionální rozvoj
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra cestovního ruchu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 15. 11. 2010
Datum podání práce: 25. 5. 2011
Datum obhajoby: 26. 5. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/28851/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: