Marketingová strategie firmy KORYNA nábytek, a.s. na českém a ruském trhu, srovnání a konkurence

Název práce: Marketingová strategie firmy KORYNA nábytek, a.s. na českém a ruském trhu, srovnání a konkurence
Autor(ka) práce: Skálová, Šárka
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Sztogrynová, Miroslava
Oponenti práce: Mišovská, Soňa
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové strategie firmy. Je složena z teoretické a praktické části. Praktická část popisuje marketingovou strategii české nábytkářské firmy KORYNA nábytek, a.s. a porovnává použití jednotlivých nástrojů marketingu na českém a ruském trhu. Poslední kapitola se věnuje postavení firmy a srovnání s konkurencí na českém i ruském trhu.
Klíčová slova: srovnání s konkurencí; komunikace; distribuce; cena; výrobek

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 25. 6. 2006
Datum podání práce: 25. 6. 2006
Datum obhajoby: 31. 8. 2006
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/3263/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: