Specifika marketingové komunikace na německém trhu

Název práce: Specifika marketingové komunikace na německém trhu
Autor(ka) práce: Kadlecová, Eva
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Král, Petr
Oponenti práce: Šilhavík, Radek
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářské práce se zabývá tématikou marketingové komunikace. Jejím cílem je zjistit specifika marketingové komunikace na německém trhu, prostřednictvím analýzy srovnání české a německé marketingové komunikace. Bakalářská práce je rozdělena na tři kapitoly. Dvě teoretické kapitoly (Marketingová komunikace, Komunikační proces s mezinárodními specifiky)a praktická kapitola (Srovnání marketingové komunikace na německém a českém trhu). Druhá teoretická část je podkladem pro praktickou část. Je tvořena všeobecnými specifiky, které je potřeba zohlednit, při mezinárodní komunikaci.V praktické části je provedena analýza současné německé a české marketingové komunikace, popis zemí, jejichu trh a spotřebitelů.
Klíčová slova: podpora prodeje; public relation; přímý marketing; reklama; product placement; marketingová komunikace
Název práce: Specifics of marketing communication for the German market
Autor(ka) práce: Kadlecová, Eva
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Král, Petr
Oponenti práce: Šilhavík, Radek
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis deals with topic of marketing communication. Its goal is evaluate the specifics of marketing communication for the German market by comparison of Czech and German communications markets. The thesis is divided into three parts -- two theoretical and one practical part. The second theoretical part consists of literary sources dealing with issues of international marketing communication.In the practical part, is analyzed the comparison of Czech and German communication markets, the description of the country and their consumers.
Klíčová slova: product placement; sales promotion; direct marketing; advertisement; marketing communication; public relation

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 20. 4. 2010
Datum podání práce: 15. 12. 2010
Datum obhajoby: 26. 5. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/26260/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: