Marketing obchodních řetězců

Název práce: Marketing obchodních řetězců
Autor(ka) práce: Rozsypalová, Monika
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Štědroň, Bohumír
Oponenti práce: Mrazek, Milan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Trh maloobchodních řetězců v České republice zaznamenal v posledních dvaceti letech nebývalý růst. Na našem území se objevila řada maloobchodních společností, která podstatně změnila stávající prodejní síť a nákupní chování Čechů. Práce je rozdělena do 3 částí. První část se týká teoretického popisu základních pojmů souvisejících s obchodem a retail marketingem. Dále je zde shrnut historický vývoj maloobchodu v ČR a vývoj diskontních prodejen v zahraničí. Druhá část je věnována českému maloobchodnímu trhu a analýze vybraných maloobchodních řetězců, jejich marketingových aktivit a klíčových ekonomických ukazatelů. Třetí část zahrnuje vlastní dotazníkové šetření a průzkum in-store komunikace v oblasti pečiva v maloobchodních jednotkách v Příbrami. Práce je zakončena zhodnocením a ověřením hypotéz.
Klíčová slova: retail marketing; obchod; zákazník
Název práce: Retail marketing
Autor(ka) práce: Rozsypalová, Monika
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Štědroň, Bohumír
Oponenti práce: Mrazek, Milan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
A retail market in the Czech Republic has registred in last twenty years an unusual growth. A lot of retail companies were established here in our country and very significantly changed current sales network and a Czech shopping behaviour. This thesis is divided into three parts. First part describes elementary concept regarding to trade and retail marketing. Furthermore there is a description of historical evolution of retail in the Czech Republic and discount stores development in foreign countries. Second part is devoted to a Czech retail market and to an analysis in chosen retail chain stores, their marketing activities and key economic indicators. Third part includes a questionnaire research and a survey of in-store communication in a pastry area of retail units in Pribram. The thesis is ended up by a conclusion, results and observation.
Klíčová slova: customer; trade; retail marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 14. 7. 2010
Datum podání práce: 15. 5. 2011
Datum obhajoby: 25. 5. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/27134/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: