Aplikace marketingu v útulku pro zvířata

Název práce: Aplikácia marketingu v útulku pre zvieratá
Autor(ka) práce: Bardiovská, Dominika
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Procházková, Markéta
Oponenti práce: Šnajderová, Lucia
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Touto bakalárskou prácou popisujem, analyzujem a navrhujem fungovanie a systém aplikovania marketingového mixu, predovšetkým marketingovej komunikácie v útulku pre zvieratá. Mojím zámerom je aj postupné zhodnotenie propagácie útulku a vidina ďalších možných riešení komunikácie útulku s okolím. Vychádzam pri tom z teórie o neziskových organizáciách, marketingu, marketingovej komunikácie a špecifikách uplatnenia marketingu v neziskovej sfére ako je útulok pre zvieratá. Postupujem hľadaním metód ako pomôcť zvieratám, pričom sa opieram o minulé kampane pre pomoc zvieratám, hlavne na pomoc zvieratám v útulkoch. Výsledkom je jasný program marketingového mixu s hlavným zameraním na marketingovú komunikáciu konkrétneho útulku pre zvieratá, stručné porovnanie dvoch konkrétnych útulkov a moja aditívna aplikácia marketingu na daný útulok.
Klíčová slova: marketing; marketingová komunikácia; zvieratá; nezisková organizácia; útulok pre zvieratá
Název práce: Aplikace marketingu v útulku pro zvířata
Autor(ka) práce: Bardiovská, Dominika
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Procházková, Markéta
Oponenti práce: Šnajderová, Lucia
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Touto bakalářskou prací popisuji, analyzuji a navrhuji fungování a systém aplikování marketingového mixu, především marketingové komunikace v útulku pro zvířata. Mým záměrem je i postupné zhodnocení propagace útulku a vidina dalších možných řešení komunikace útulku s okolím. Vycházím při tom z teorie o neziskových organizacích, marketingu, marketingové komunikace a specifikách uplatnění marketingu v neziskové sféře jako je útulek pro zvířata. Postupuji hledáním metod jak pomoci zvířatům, přičemž se opírám o minulé kampaně pro pomoc zvířatům, hlavně na pomoc zvířatům v útulcích. Výsledkem je jasný program marketingového mixu s hlavním zaměřením na marketingovou komunikaci konkrétního útulku pro zvířata, stručné srovnání dvou konkrétních útulků a moje aditivní aplikace marketingu na daný útulek.
Klíčová slova: zvířata; nezisková organizace; marketing; útulek pro zvířata; marketingová komunikace
Název práce: Marketing Application in Animal Shelter
Autor(ka) práce: Bardiovská, Dominika
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Procházková, Markéta
Oponenti práce: Šnajderová, Lucia
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
This Bachelor's Thesis deals, analyses and designs a system of applying the marketing mix, mainly the marketing communications in the animal shelter. My intention is also to gradually review the promotion of the shelter and depict a vision of other possible solutions to the shelter's communication with the environment. My work is based on the theory of non-profit organizations, marketing, marketing communications and specification of the marketing application in nonprofit sector as a shelter for animals. I continue searching methods to help animals, relying on past campaigns to help animals, especially to help animals in shelters. The result is a clear marketing mix program with a focus on specific marketing communications in the animal shelter, a brief comparison of two specific shelters and my additive application of marketing to the animal shelter.
Klíčová slova: a nonprofit organization; marketing communications; marketing; animal shelters; animals

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 23. 9. 2010
Datum podání práce: 30. 4. 2011
Datum obhajoby: 24. 5. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/27486/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: