Analýza marketingové komunikace České spořitelny

Název práce: Analýza marketingové komunikace České spořitelny
Autor(ka) práce: Volencová, Kamila
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Skokanová, Dagmar
Oponenti práce: Horáková, Barbora
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Má práce je zaměřena na analýzu marketingové komunikace přední tuzemské banky -- České spořitelny. Ta využívá všechny nástroje komunikačního mixu. Nejnákladnější je reklama, je však dobře kontrolovatelná a vyhodnotitelná. Přesným opakem je osobní prodej v rámci pobočky. Můj cíl je přiblížit všechny součásti komunikačního mixu a popis jejich aktuálního využití v České spořitelně. Jedná se o velmi rozsáhlou problematiku. Uvedu obecný všeobecný popis každého z nich, což podložím konkrétními příklady. Ve své práci vycházím z vlastních zkušeností, interních materiálů banky, externích dostupných materiálů a vlastního průzkumu. Práce je psána objektivním přístupem a doplněna mým vlastním názorem a doporučením.
Klíčová slova: klienti banky; média; reklamní kampaň; produkty banky
Název práce: Analysis of marketing comunication of „Česká spořitelna“
Autor(ka) práce: Volencová, Kamila
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Skokanová, Dagmar
Oponenti práce: Horáková, Barbora
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
My work is focused on the analysis of a marketing communication of the leading Czech bank -- Česká spořitelna. It uses all the tools of a communication mix. The most expensive is advertisement, however it is well controllable and reportable. It is the exact opposite of personal sales within the branch. My goal is to bring closer all parts of the communication mix and describe their current use in Česká spořitelna. This is a very large issue. It mentions a general description of each, which bedrock concrete examples. In my work I come from my personal experience, internal documents of the bank, external available materials and my own research. The work is written in an objective approach and my own opinions and recommendations are added.
Klíčová slova: clients; advertising campaign; media; bank products

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 21. 9. 2010
Datum podání práce: 30. 5. 2011
Datum obhajoby: 24. 5. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/27357/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: