Posouzení nákupní atmosféry vybraných obchodních řetězců

Název práce: Posouzení nákupní atmosféry vybraných obchodních řetězců
Autor(ka) práce: Kholová, Pavla
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Chylíková, Hana
Oponenti práce: Odehnalová, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce se věnuje zhodnocení nákupní atmosféry v prodejnách Penny Market a Lidl. První kapitola je věnována teoretickému vymezení pojmu nákupní atmosféra a charakteristice jednotlivých kritérií, která tuto atmosféru tvoří. Druhá kapitola popisuje společnosti, kterých se práce týká. Věnuje se jejich působnosti na českém trhu, sortimentu a speciálním akcím. Třetí kapitola je věnována terénnímu výzkumu, který byl proveden v jednotlivých provozovnách. Detailně se věnuje jednotlivým kritériím a jejich analýze. Další část kapitoly je zaměřena na sezónu a její vliv na nákupní atmosféru. Posledním bodem je zhodnocení výsledků a návrh možných řešení pro zlepšení situace.
Klíčová slova: nákupní atmosféra; Penny Market; Lidl; sezóna
Název práce: Evaluating of shopping atmosphere in selected sales chains
Autor(ka) práce: Kholová, Pavla
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Chylíková, Hana
Oponenti práce: Odehnalová, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis is about evaluating shopping atmosphere in Penny Market and Lidl in one city. First chapter is dedicated to definition of shopping atmosphere and it also characterizes criterions which make this atmosphere. Second chapter describes companies Penny Market and Lidl. It is about assortment and special actions. Third chapter analyses atmosphere in these discounts. The other part of the chapter is focused on season and its influence on atmosphere. Last point is about analysing results. There are also some proposals how to improve negative points.
Klíčová slova: Lidl; Penny Market; shopping atmosphere

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 3. 6. 2010
Datum podání práce: 31. 5. 2011
Datum obhajoby: 24. 5. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/26722/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: