Hodnocení vyučovacího procesu prostřednictvím balanced scorecard
Název práce: | Hodnocení vyučovacího procesu prostřednictvím balanced scorecard |
---|---|
Autor(ka) práce: | Weberová, Pavla |
Typ práce: | Bakalářská práce |
Vedoucí práce: | Klas, Jan |
Oponenti práce: | Novotný, Jakub |
Jazyk práce: | Česky |
Abstrakt: | V bakalářské práci je aplikována metoda balanced scorecard na hodnocení vyučovacího procesu základní školy a jeho možné využití při tvorbě školních rámcových vzdělávacích programů. Dále je v práci diskutována problematika hodnocení základních škol a neexistence centrálně stanovených pravidel pro určení kvalitního vzdělávacího zařízení na úrovni základního školství, jsou navrženy možné identifikátory a na základě nich je vytvořen systém hodnocení. |
Klíčová slova: | základní škola; autoevaulvace; RVP; vyučovací proces; balanced scorecard |
Informace o studiu
Studijní program / obor: | Aplikovaná informatika/Informatika |
---|---|
Typ studijního programu: | Bakalářský studijní program |
Přidělovaná hodnost: | Bc. |
Instituce přidělující hodnost: | Vysoká škola ekonomická v Praze |
Fakulta: | Fakulta informatiky a statistiky |
Katedra: | Katedra systémové analýzy |
Informace o odevzdání a obhajobě
Datum zadání práce: | 11. 5. 2007 |
---|---|
Datum podání práce: | 1. 6. 2007 |
Datum obhajoby: | 6. 6. 2007 |
Identifikátor v systému InSIS: | https://insis.vse.cz/zp/5431/podrobnosti |