Možnosti prodeje zboží na internetu

Název práce: Možnosti prodeje zboží na internetu
Autor(ka) práce: Holakovský, Vladimír
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Sklenák, Vilém
Oponenti práce: Tichý, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato práce se zaměřuje na zmapování možností, které se nabízejí při prodeji zboží prostřednictvím internetu. První část práce se zabývá popisem dvou nejpoužívanějších variant prodeje zboží. Jedná se o prodej pomocí internetových aukčních síní a o možnost využití internetového obchodu. Druhá část práce je věnována porovnání těchto dvou variant prodeje spolu s konkrétními ukázkami, jak by takový prodej zboží mohl vypadat. Při psaní této práce jsem využil především zkušeností, které jsem získal při zavádění vlastního internetového obchodu, kterému předcházelo zmapování a porovnání jednotlivých variant prodeje zboží na internetu. Smyslem této práce je vytvořit dokument, který by mohl sloužit jako určitý návod, nebo příručka pro podnikatele, kteří přemýšlí nad prodejem zboží právě pomocí internetu. Měl by čtenářům poskytnout základní informace o této problematice tak, aby si mohli utvořit představu o současných možnostech tohoto způsobu prodeje zboží.
Klíčová slova: internetový marketing; katalogy; vyhledávače; SEM; SEO; Google; Aukro; internetový obchod; e-shop; Seznam; aukční web; internetová aukční síň
Název práce: The possibilities of selling goods on the internet
Autor(ka) práce: Holakovský, Vladimír
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Sklenák, Vilém
Oponenti práce: Tichý, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This work is focused on analyzing of selling possibilities on the Internet. The first part deals with description of two the most used options of goods selling. It is a matter of selling by the help of internet salesroom and opportunities of usage e-commerce. The second part deals with comparison between these two selling options in the line with concrete illustrations how can be that sale of goods made. For writing this work I drew on my own experience with establishing my own e commerce when I also made analyzing and comparing options of the selling possibilities on the Internet. The purport of this work is to create a document which can be used as an instruction manual for businessman's who are going to go in the way of e-commerce. It should offer the basic facts about this issue to provide an idea of contemporary possibilities of given business.
Klíčová slova: internet marketing; internet catalog; internet search; SEM; SEO; Seznam; Google; Aukro; internet salesroom; e-commerce

Informace o studiu

Studijní program / obor: Aplikovaná informatika/Informatika
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra informačního a znalostního inženýrství

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 20. 10. 2010
Datum podání práce: 8. 12. 2010
Datum obhajoby: 14. 6. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/28283/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: