Analysis of Marketing Mix Tools in the company Akuna

Název práce: Analysis of Marketing Mix Tools in the company Akuna
Autor(ka) práce: Kubíčková, Magda
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Ezrová, Hana
Oponenti práce: Ezrová, Hana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce obsahuje charakteristiku vybraného podniku a následnou analýzu nástrojů marketingového mixu - produktu, distribuce, ceny a komunikace. Součástí práce je zhodnocení současného stavu firmy a případné návrhy na opatření ke zlepšení situace.
Klíčová slova: produkt;distribuce;cena;promotion;Multilevel Marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu podnikatelské sféry

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: -
Datum podání práce: -
Datum obhajoby: 5. 6. 2007
Identifikátor v systému InSIS:

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: