Problematika propagace domácího cestovního ruchu ČR

Název práce: Problematika propagace domácího cestovního ruchu ČR
Autor(ka) práce: Šremrová, Stanislava
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Mikeš, Jiří
Oponenti práce: Prouzová, Hana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato práce se zabývá problematikou propagace domácího cestovního ruchu ČR, který v době, kdy se svět potýká s globalizačními problémy, jako byla nedávná ekonomická krize, která výrazně utlumila mezinárodní příjezdy, znova nabírá na důležitosti. Jeho propagace byla dlouhou dobu opomíjena a k jejímu rozvoji došlo prakticky až v novém tisíciletí. Cílem práce je zanalyzovat současnou propagaci domácího cestovního ruchu, především aktivity České centrály cestovního ruchu CzechTourism, hlavní instituce propagující cestovní ruch v ČR. Praktická část představuje marketingové a komerční komunikace, jejich nástroje, prvky a nové trendy, které se v nich s rozvojem digitálních technologií začaly projevovat, nahlíží na specifika propagace destinace cestovního ruchu, její marketingový mix a roli destinačního managementu a marketingu. Teoretická část seznamuje s turistickou destinací Česká republika, mapuje orgány koordinující cestovní ruch ČR a především analyzuje současnou komunikaci agentury CzechTourism se zvláštním zřetelem na domácí cestovní ruch, v závěru pak předkládá několik doporučení pro propagaci v budoucnosti.
Klíčová slova: komunikační mix; domácí cestovní ruch; CzechTourism; marketingové komunikace
Název práce: Questions of promotion of domestic tourism in the Czech Republic
Autor(ka) práce: Šremrová, Stanislava
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Mikeš, Jiří
Oponenti práce: Prouzová, Hana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis deals with the promotion of domestic tourism in the Czech Republic, which gains its importance at the time when the world is facing challenges of globalization, such as the recent economic crisis was, that greatly hampered international tourist arrivals. Its promotion has been neglected for long time in the CZ and its development started practically in the new millennium. The goal of the thesis is to analyze the current promotion of domestic tourism, particularly activities of the CzechTourism office which is the main institution promoting tourism in the Czech Republic. The practical part presents marketing and commercial communications, their tools, features and new trends, continuing with the promotion of tourism destination, its marketing mix and the role of destination management. The theoretical part introduces the Czech Republic as a tourist destination, maps coordinating tourism authorities and mainly analyzes the current communications of the CzechTourism agency, with special emphasis on domestic tourism. In the end it presents some recommendations for promotion in the future.
Klíčová slova: CzechTourism agency; communications mix; marketing communicatiions; domestic tourism

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 9. 11. 2010
Datum podání práce: 13. 5. 2011
Datum obhajoby: 13. 6. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/28723/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: