Marketingová a komunikační strategie pro portfolio značek piva Plzeňského Prazdroje

Název práce: Marketingová a komunikační strategie pro portfolio značek piva Plzeňského Prazdroje
Autor(ka) práce: Rusínková, Anna
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Krčmářová, Vanda
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce pojednává o marketingových komunikacích značek piva z portfolia společnosti Plzeňský Prazdroj se zaměřením na komunikační mix. V teoretické části jsou představeny základní marketingové pojmy a teorie. Samostatná kapitola je věnována problematice značky, její identity a hodnoty. V praktické části je představena společnost Plzeňský Prazdroj a portfolio jejích produktů. U značek Pilsner Urquell, Gambrinus, Radegast a Velkopopovický Kozel je popsán jejich positioning, používané komunikační kampaně a sponzoring. Výsledky vlastního dotazníkového šetření formou osobního dotazování ukazují asociace spotřebitelů se značkami a znalost reklamních kampaní. V závěru práce jsou výsledky šetření porovnány s identitou značek a navrženy možné úpravy v komunikaci.
Klíčová slova: positioning; Plzeňský Prazdroj; komunikační strategie
Název práce: The marketing and communication strategy of the brand portfolio of the Plzeňský Prazdroj, a.s
Autor(ka) práce: Rusínková, Anna
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Krčmářová, Vanda
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The diploma thesis analyzes the brand positioning and marketing strategy of the company Plzeňský Prazdroj, a.s. The first part of the study presents the main marketing terms and theories. The next chapter deals with the subject of brand identity and brand value. The practical part presents the brewery company Plzeňský Prazdroj, a.s. and portfolio of its products. The following chapter analyzes brand positioning, communication campaigns and sponsoring activities of the brands of Pilsner Urquell, Gambrinus, Radegast and Velkopopovický Kozel. The results of the field questioning show the associations of consumers with the brands mentioned above and the knowledge of their communication campaigns. Those results are compared to the identity of brands. At the end of the thesis there are some recommendations for changes in the brand communication.
Klíčová slova: brand positioning; communication strategy; Pilsner Urquell

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 14. 12. 2009
Datum podání práce: 14. 5. 2010
Datum obhajoby: 13. 6. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/23688/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: