Lázně a mladá generace

Název práce: Lázně a mladá generace
Autor(ka) práce: Cholavová, Ivana
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Mlejnková, Lena
Oponenti práce: Hulanová, Magda
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zaměřuje na oblast lázeňství v České republice. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část si na začátku klade za cíl vymezit základní pojmy, uvést právní rámec vztahující se k tématu a uvést organizace zabývající se lázeňstvím. Zaměřuje se také na vznik prvních lázní na území Evropy a poté především na našem území. Významný podíl teoretické části tvoří informace o vztahu lázeňství a cestovního ruchu. Tato část je zakončena uvedením trendů, příležitostí a hrozeb do budoucna. Praktická část je zaměřena na analýzu současné nabídky lázní. Podstatná část práce se věnuje údajům získaným z dotazníkových šetření a ověřením na začátku stanovených hypotéz. Součástí je také reakce lázeňských subjektů na výsledky šetření. Výsledky práce mohou využít lázeňské subjekty pro rozšíření své nabídky, a tím oslovení dalších osob.
Klíčová slova: marketingový mix; mladá generace; lázeňství; lázně; lázeňská nabídka
Název práce: Spa and young generation
Autor(ka) práce: Cholavová, Ivana
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Mlejnková, Lena
Oponenti práce: Hulanová, Magda
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This diploma thesis is focused on spa region in the Czech Republic. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical work's aim is to qualify basic concepts and to mention legal framework relating to the topic. The theoretical part is focused on foundation of first spas in Europe and mainly in our country too. The significant piece of this theoretic part contains some information about relation of tourism to spa. It is finished by mentioning trends, opportunities and threats in future. The practical part is focused on analysis of present spa offer. The significant piece of the practical part deals with the data acquired from questionnaires filled in by young people. The aim was to verify the statements mentioned at the beginning of the diploma thesis. The results can be useful for extension of spa offer.
Klíčová slova: spa; marketing mix ; spa offer ; young generation; balneology

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Cestovní ruch
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra cestovního ruchu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 26. 10. 2010
Datum podání práce: 15. 5. 2011
Datum obhajoby: 10. 6. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/28461/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: