Analýza vybraných marketingových aktivit retailového řetězce Interspar

Název práce: Analýza vybraných marketingových aktivit retailového řetězce Interspar
Autor(ka) práce: Čejková, Klára
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Bursíková, Marcela
Oponenti práce: Bučan, Pavel
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce hodnotní marketingové aktivity, zejména marketingové komunikační aktivity retailového řetězce Interspar. Detailněji hodnotí marketingovou komunikaci řetězce podle letákové akce. Soustřeďuje se na fakt, zda marektingové aktivity jsou pro podnik přínosné a zda ovlivňují výsledky hospodaření, vývoj řetězce na trhu a ohled je brán i na počet zákazníků.
Klíčová slova: leták; Interspar; komunikace; marketing; retailové řetězce

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 13. 5. 2007
Datum podání práce: 13. 5. 2007
Datum obhajoby: 13. 6. 2007
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/5476/podrobnosti

Soubory ke stažení

Hlavní práce
Neveřejný soubor
Stáhnout
    Poslední aktualizace: