Podnikatelský plán MSP

Název práce: Podnikatelský plán MSP
Autor(ka) práce: Přidálek, Michal
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Svobodová, Ivana
Oponenti práce: Vrbová, Lucie
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Hlavním cílem diplomové práce je vytvoření podnikatelského plánu pro nově vznikající podnik. Teoretická část stručně charakterizuje podnikání, avšak hlavní její podstatou je představení jednotlivých kapitol ve struktuře podnikatelského plánu. Stěžejní součástí diplomové práce je praktická část, ve které je sestaven podnikatelský plán pro podnik MaxiMini s.r.o. zaměřený na prodej nadměrné a podměrné obuvi. Autor se nejprve věnuje základním údajům o projektu, popisuje podstatu podnikatelské příležitosti, cíle a strategii podniku. Následuje podrobná charakteristika produktu a jeho potřebnosti, popis služeb, místa realizace a potenciálních dodavatelů. V rámci marketingové analýzy je zkoumána konkurence, celkový a cílový trh, ceny a propagace. Ve finanční části jsou nejprve vyčísleny náklady investiční a provozní fáze projektu, následně jsou sestaveny finanční výkazy pro tři varianty vývoje a je vypočítána návratnost. Na závěr celý projekt hodnotí SWOT analýza a analýza rizika.
Klíčová slova: Podnikatelská příležitost; Analýza; Podnikatelský plán
Název práce: Business Plan
Autor(ka) práce: Přidálek, Michal
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Svobodová, Ivana
Oponenti práce: Vrbová, Lucie
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The main aim of this graduation thesis is to create a business plan for an emerging business. The theoretical part briefly describes the concept of entrepreneurship. The basis of the theoretical part is representation of various chapters in the structure of the business plan The main part of the graduation thesis is the practical part, which contains a full version of a business plan for the company MaxiMini Ltd, which deals in shoes for people with special size requirements. The author first deals with basic information about the project and then goes on to describe the principles of a business opportunity, goals and business strategy. Then follow detailed product (and its need) characteristics, a description of services, location and potential suppliers. The marketing analysis examines competition, overall and target markets, prices and marketing. The financial part evaluates capital expenditure and operating costs, which together form the source for financial statements in three versions of possible future progress, followed by a recovery calculation of investment. In the conclusion the whole project is evaluated by means of SWOT and risk analysis.
Klíčová slova: Analysis; Business Plan; Business Opportunity

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 14. 1. 2010
Datum podání práce: 24. 8. 2010
Datum obhajoby: 9. 6. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/26185/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: