Nové trendy v internetovém marketingu

Název práce: Nové trendy v internetovom marketingu
Autor(ka) práce: Vaľková, Alexandra
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Štědroň, Bohumír
Oponenti práce: Kocour, Vladimír
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Táto diplomová práca popisuje vývoj Internetu, jeho význam v oblasti marketingu a tiež nové trendy a nástroje používané v internetovom marketingu. Zároveň rieši otázku možného kolapsu Internetu v budúcnosti, popisuje varianty, ako by k nemu mohlo dôjsť a predkladá návrhy riešenia tohto problému. Diplomová práca ďalej obsahuje predpovede vývoja Internetu do roku 2030 a predpovede významných svetových agentúr týkajúce sa vývoja informačných technológií a technologických noviniek, ktoré môžu významne ovplyvniť sféru podnikania mnohých firiem na celom svete.
Klíčová slova: trendy; predpoveď; kolaps; Internet; reklama; nástroje; internetový marketing
Název práce: Nové trendy v internetovém marketingu
Autor(ka) práce: Vaľková, Alexandra
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Štědroň, Bohumír
Oponenti práce: Kocour, Vladimír
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Tato diplomová práce popisuje vývoj Internetu, jeho význam v oblasti marketingu a rovněž nové trendy a nástroje používané v internetovém marketingu. Zároveň řeší otázku možného kolapsu Internetu v budoucnosti, popisuje varianty, jak by k němu mohlo dojít a předkládá návrhy řešení tohoto problému. Diplomová práce dále obsahuje předpovědi vývoje Internetu do roku 2030 a předpovědi významných světových agentur týkající se vývoje informačních technologií a technologických novinek, které můžou významně ovlivnit sféru podnikání mnohých firem na celém světe.
Klíčová slova: trendy; reklama; předpověď; nástroje; internetový marketing; kolaps; Internet
Název práce: New trends in internet marketing
Autor(ka) práce: Vaľková, Alexandra
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Štědroň, Bohumír
Oponenti práce: Kocour, Vladimír
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
This Master's Thesis describes the evolution of the Internet, its importance in marketing and new trends and tools used in internet marketing. It also deals with question of potential Internet collapse in future, describes variants of how it could happen and gives the suggestions to solve this problem, too. The Master's Thesis also includes forecasts of evolution of the Internet till 2030 and forecasts of major global agencies concerning the evolution of information technologies and technological news, which can significantly influence the entrepreneurial activity of many companies all over the world.
Klíčová slova: trends; ad; Internet; tools; internet marketing; collapse; forecast

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 3. 12. 2010
Datum podání práce: 15. 5. 2011
Datum obhajoby: 8. 6. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/29292/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: