Marketing MF DNES a iDnes

Název práce: Marketing MF DNES a iDnes
Autor(ka) práce: Vaňo, Lukáš
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Štědroň, Bohumír
Oponenti práce: Procházka, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato diplomová práce se zaměřuje na zkoumání současného postavení deníku Mladá fronta DNES a internetového portálu iDNES.cz na českém mediálním trhu. Novinový, stejně jako internetový trh neustále prochází určitými změnami zapříčiněnými především technologickým pokrokem a vývojem společnosti. Oba produkty spadají pod mediální skupinu Mafra, která musí reagovat na neustálý rozvoj internetu, jako dynamicky rostoucího médiatypu, na úkor tiskovin. Předpokladem úspěchu je úzká spolupráce mezi oběma zpravodajskými kanály a časté využívání možností propagace v rámci ostatních médií spadající pod mediální skupinu Mafra.
Klíčová slova: Mafra; médiatyp; mediální trh; vydavatelství; iDNES; MF DNES
Název práce: Marketing of MF DNES and iDNES.cz
Autor(ka) práce: Vaňo, Lukáš
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Štědroň, Bohumír
Oponenti práce: Procházka, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This graduation thesis is aimed to identify the current situation of the newspapers Mladá fronta DNES and the internet portal iDNES.cz in the Czech media market. The print market, as well as the Internet market is undergoing some changes mainly caused by technological progress and society development. Both products are under control from the Mafra Media Group, which has to respond to the ongoing development of the Internet, as a dynamically growing media type at the expense of newspapers. The success is the close cooperation between both journal channels and frequent use of the possibilities of promotion in other media under the Mafra Media Group.
Klíčová slova: Mafra; media types; media market; publishers; MF DNES; iDNES

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 5. 11. 2010
Datum podání práce: 15. 5. 2011
Datum obhajoby: 8. 6. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/28683/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: