Marketing města Bruntál

Název práce: Marketing města Bruntál
Autor(ka) práce: Janochová, Markéta
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Procházková, Markéta
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomové práce se věnuje marketingu města Bruntál. Hlavním cílem práce je analyzování marketingového mixu města Bruntál, dílčí cíl je sestavení doporučení pro rozvoj města. V úvodní části práce bude vysvětlen pojem marketing měst a obcí a budou zde uvedeny základní souvislosti týkající se městského marketingu. Následovat bude analýza nejdůleţitějších prvků marketingového mixu města -- produktu, materiálního prostředí, komunikačního mixu a prvku lidé. V rámci práce bude proveden marketingový výzkum zaměřený na zjištění spokojenosti obyvatel s životem ve městě Bruntál. V závěrečné části práce budou uvedeny doporučení a návody na zlepšení využívání prvků marketingového mixu vedením města.
Klíčová slova: marketingový výzkum; marketingový mix měst a obcí; městský marketing
Název práce: Marketing of Bruntal
Autor(ka) práce: Janochová, Markéta
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Procházková, Markéta
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis presents marketing of Bruntal. The main goal is to analyze the marketing mix of Bruntal and the secondary goal is to compile a recommendation that would support development of the city. At the beginning of the thesis there will be explained conception of municipality marketing and basic context concerning this topic. Afterwards the analysis of the most important city marketing elements (product, material surroundings, promotion and people) will be introduced. There will be conducted survey research focused on revealing inhabitant's satisfaction with life in Bruntal. At the end of the thesis recommendations and suggestions how to improve usage of the marketing mix will be given.
Klíčová slova: marketing research; city marketing; marketing mix of cities and municipalities

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 29. 9. 2010
Datum podání práce: 10. 4. 2011
Datum obhajoby: 8. 6. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/27618/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: