Marketingová strategie vybrané společnosti

Název práce: Marketingová strategie vybrané společnosti
Autor(ka) práce: Lukačková, Alena
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Saňková, Veronika
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce popisuje proces marketingového řízení se zaměřením se na stanovení marketingové strategie. Na základě analýz a vlastního výzkumu je stanovena nová marketingová strategie pro společnost Hopi Popi, jediného českého výrobce popcornu od mikrovlnné trouby. Současně je analyzována původní marketingová strategie zaměřená na koncového zákazníka a současná marketingová strategie zaměřená víceméně na sektor B2B.
Klíčová slova: marketingová strategie; popcorn; typologie českého zákazníka; Hopi Popi
Název práce: Marketing strategy of a chosen company
Autor(ka) práce: Lukačková, Alena
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Saňková, Veronika
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis concentrates on marketing proceedings, especially on setting the marketing strategy. New marketing stategy for the company Hopi Popi, the only company producing the microwave popcorn in the Czech Republic, is set on the base of the own analysis. At the same time is analysed the original marketing strategy of the company, which was oriented on the consumers and the current marketing strategy, which concentrates on B2B.
Klíčová slova: marketing strategy; Hopi Popi; typology of czech consumer; popcorn

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 9. 6. 2010
Datum podání práce: 31. 5. 2011
Datum obhajoby: 8. 6. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/26775/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: