Analýza nákupní atmosféry prodejen Baťa a Humanic

Název práce: Analýza nákupní atmosféry prodejen Baťa a Humanic
Autor(ka) práce: Adamcová, Lenka
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Chylíková, Hana
Oponenti práce: Khelerová, Vladimíra
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce je zaměřena na rozbor nákupní analýzy dvou prodejních jednotek společností Baťa a HUMANIC v Praze. Konkrétně se jedná o prodejnu Baťa Václavské náměstí a HUMANIC Národní. Práce je rozdělena do tří kapitol. První kapitola je zaměřena na teoretické vymezení nákupní atmosféry, přehled služeb zákazníkům a použité metody hodnocení. V druhé kapitole jsou představeny společnosti včetně historického vývoje. Dále je v ní zpracována analýza nákupní atmosféry a shrnuty poskytované služby. Poslední kapitola obsahuje bodové ohodnocení a návrhy na zlepšení.
Klíčová slova: Nákupní atmosféra; Baťa; Humanic; Fullerova metoda
Název práce: An assessment of shopping atmosphere of stores Bata and Humanic
Autor(ka) práce: Adamcová, Lenka
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Chylíková, Hana
Oponenti práce: Khelerová, Vladimíra
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis deals with an assessment of shopping atmosphere of two stores of Baťa and Humanic in Prague. The first store is Bata Václavské náměstí and second one is HUMANIC Národní.The thesis is divided into three main chapters. The first chapter describes the theory of shopping atmosphere, customer service, and methods. The second chapter describes Bata and Humanic company,their history and analysis of their shopping atmosphere. The last chapter includes an assessment of shopping atmosphere and suggestions for improvement.
Klíčová slova: Humanic; Bata; Shopping atmosphere

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 9. 2. 2011
Datum podání práce: 31. 5. 2011
Datum obhajoby: 7. 6. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/30259/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: