iPad and its potential in education
Název práce: | iPad and its potential in education |
---|---|
Autor(ka) práce: | Hloušek, Martin |
Typ práce: | Diploma thesis |
Vedoucí práce: | Jaklová, Martina L. |
Oponenti práce: | Smekal, Martin |
Jazyk práce: | English |
Abstrakt: | This master thesis focuses on the Apple's iPad in the educational institutions and provides reader with the compact overview about the device in this field. Firstly, it shows the strategy of the company in the Europe and the Czech Republic. Secondly, there are mentioned iPad competitors from the different perspectives and the comparison. Thirdly, iPad usage in the schools; if it is even suitable device for this field and how students and educators can benefit from it. This is followed by the survey among the high school and university students. The questionnaire was divided into the two groups -- non-iPad users and iPad users. And lastly the thesis shows various case studies from the different schools and how the iPad can be implemented into the curriculums. Also contains recommendations and the best practises from the different high schools and universities, which can be inspiring for the new iPad pilot projects. |
Klíčová slova: | iOS; Mac OS X; iPod; Apple Inc.; iPad; education; Mac; Apple |
Název práce: | iPad and its potential in education |
---|---|
Autor(ka) práce: | Hloušek, Martin |
Typ práce: | Diplomová práce |
Vedoucí práce: | Jaklová, Martina L. |
Oponenti práce: | Smekal, Martin |
Jazyk práce: | English |
Abstrakt: | Tato diplomová práce poskytuje čtenáři ucelený přehled o zařízení iPad od společnosti Apple voblasti vzdělávání. Nejprve ukazuje strategii společnosti v Evropě a České republice. Dále pak zmiňuje a srovnává iPad s konkurenčními výrobky z různých pohledů. Další z kapitol pojednává o použití iPadu ve škole, rozebírá, jestli je toto zařízení vůbec vhodné pro školní instituce a jak studenti a učitelé z něj mohou benefitovat. Důležitou částí je průzkum mezi studenty středních škol a univerzit. Tento dotazník byl rozdělen na dvě skupiny -- iPad neuživatele a uživatele. V neposlední řadě pak práce ukazuje různé případové studie ze středních a vysokých škol a to jak může být iPad integrován do výuky. Práce také obsahuje různá doporučení a osvědčené postupy ze škol, které už mají pilotní projekty s iPady za sebou a nebo v nich neustále běží. |
Klíčová slova: | Apple; iOS; iPad; Mac; iPod; Apple Inc.; vzdělávání; Mac OS X |
Informace o studiu
Studijní program / obor: | Ekonomika a management/International Business - Central European Business Realities |
---|---|
Typ studijního programu: | Magisterský studijní program |
Přidělovaná hodnost: | Ing. |
Instituce přidělující hodnost: | Vysoká škola ekonomická v Praze |
Fakulta: | Fakulta podnikohospodářská |
Katedra: | Institut technologie a inovačního managementu |
Informace o odevzdání a obhajobě
Datum zadání práce: | 30. 11. 2010 |
---|---|
Datum podání práce: | 30. 5. 2011 |
Datum obhajoby: | 7. 6. 2011 |
Identifikátor v systému InSIS: | https://insis.vse.cz/zp/29493/podrobnosti |