Analýza kampaně Nové generace pro komunální volby ve Znojmě 2010

Název práce: Analýza kampaně Nové generace pro komunální volby ve Znojmě 2010
Autor(ka) práce: Doležalová, Petra
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Průša, Přemysl
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Hlavním cílem bakalářské práce "Analýza kampaně Nové generace pro komunální volby ve Znojmě 2010" je provedení analýzy komunikačních nástrojů použitých v předvolební kampani Nové generace. V teoretické části se autorka věnuje politickému marketingu v obecné rovině. Popsány jsou zde historie politického marketingu, tvorba politické strategie a použití jednotlivých komunikačních nástrojů v rámci oboru. Praktická část se skládá z představení Nové generace, jejich členů, a dále shrnuje kampaň. Poslední kapitola představuje autorčiny názory na kampaň a navrhuje vylepšení do budoucna.
Klíčová slova: Nová generace; komunální volby ve Znojmě; politický marketing
Název práce: The Analysis of the Communication Campaign by Nová Generace for the Municipal Elections in Znojmo, 2010
Autor(ka) práce: Doležalová, Petra
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Průša, Přemysl
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The main task of the bachelor thesis "The Analysis of the Communication Campaign by Nová Generace for the Municipal Elections in Znojmo, 2010" is to focus on the marketing communication of the party Nová Generace which was used during the pre-election period. The theoretical part is dedicated to the political marketing in general, where the history of political marketing, the strategy -- making and the implementation of communication instruments in this branch are described. The practical part consists of the introduction of the Nová Generace, its members and it also summarizes the campaign. At the end of the thesis there is a chapter that characterizes the author`s opinions and suggestions for the future.
Klíčová slova: Nová generace; municipal elections in Znojmo; political marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 1. 11. 2010
Datum podání práce: 13. 5. 2011
Datum obhajoby: 7. 6. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/28555/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: