Firma T-mobile: postavení a marketingová strategie na českém trhu a v zahraničí

Název práce: Firma T-mobile: postavení a marketingová strategie na českém trhu a v zahraničí
Autor(ka) práce: Tvrdá, Kristýna
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Sztogrynová, Miroslava
Oponenti práce: Lukáš, Zdeněk
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce hodnotí současné postavení a marketingové strategie firmy T-mobile. Zachycuje historii firmy i její globální strategii. Velká pozornost je věnována dvěma evropským trhům mobilních operátorů, německému a českému. Práce popisuje vstup T-mobilu na německý a český trh, místní konkurenci i zákaznickou strukturu. Jednotlivé národní marketingové strategie pro tyto trhy charakterizuje pomocí nástrojů marketingového mixu.
Klíčová slova: -

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 28. 6. 2006
Datum podání práce: 28. 6. 2006
Datum obhajoby: 31. 8. 2006
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/3275/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: